|
www.autostarogard.fora.pl Automobil Klub Starogard
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:22, 14 Gru 2009 Temat postu: Przekładka kierownicy z prawej strony na lewą, |
|
|
Jak się ogląda ogłoszenia w allegro to widać dużo anglików często są tańsze od wersji europejskiej o kilkadziesiąt %, tak jak supra, GT300 i wiele innych, zastanawiam się jak wygląda przekładka gdzie można to zrobić dobrze i z jakimi średnio kosztami trzeba się liczyć, czy sa auta w których przekładka jest tańsza a czy w innych dużo droższa,
Znalazłem prelude po fajnym tuningu za połowę ceny rynkowej z kierownica po prawej stronie a była dobrze zrobiona.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Pon 10:28, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D2
kierowca kat B
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:37, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Komisja Europejska ostatnio zganiła Polskę za brak możliwości rejestracji anglików także za kilka lat możliwe, że będzie można nimi spokojnie jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Kierowca rajdowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:56, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o przekładkę to słyszałem, że można to porównać do mocnego strzału w przód samochodu. A następnie naprawę uszkodzenia. A wiadomo, że po mocnym strzale samochód nie będzie nigdy taki jak wcześniej... Chodzi głównie o wnętrze, wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Pon 16:57, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:48, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W życiu bym nie chciał jeździć sportowym autem które miało przekładkę bo pod czas dynamicznej jazdy ma się mniej czasu na reakcję.Przekładkę robią ludzie którzy mało kiedy są specjalistami w tym co robią i niech coś popieprzą i pod czas jazdy np kierownica przestanie reagować itp :/ Z anglików to można wypruwać silnik,podzespoły,tapicerki,elementy karoserii ale nie tak integralne i ważne sprawy jak kierownica i reszta z tym związana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar0
kierowca kat B
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skórcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:56, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Są ludzie co się tym zajmują. Przekładają i jeżdżą.
Osobiście nigdy bym tego nie zrobił. Cięcie, spawanie, przekładanie. A niech coś nie zadziała tak jak powinno (układ kierowniczy)... Złośliwość rzeczy martwych zawsze może być... Podobno jakieś samochody mają ścianę grodziową przystosowaną do obu rozwiązań, ale to nie wiem czy to prawda...
Samochód po (nazwijmy to) "modyfikacjach" nigdy nie będzie tak wytrzymały na uderzenia jak oryginalnie wyprodukowany samochód. Zapewne wszelkiego rodzaje naprężenia karoserii też ulegną zmianie.
Poczekamy zobaczymy, może doczekamy możliwości rejestracji "anglików".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek-stg
Kierowca rajdowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zez Starogardu :P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:13, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie z tego co mi wiadomo nie we wszystkich autach trzeba ciąć ścianę grodziową gdyż jest ona symetryczna (np.Citroen Xsara Picasso) i wystarczy mieć dobrego magika, który ogarnie elegancko elektrykę. W Malborku jest Pan, który ma takie patenty, że nawet nie rozcina i nie łata instalacji po prostu przekłada z prawej na lewą stronę ale zajmuje się wyłącznie autami grupy VAG. A drugą sprawą są części, których jest coraz mniej i koszt przekładki to w zależności od auta wynosi od 2500 do 6000 z tego co się orientuję. Więc często i tak się to opłaca gdyż np VW passat B5 TDI w Uk to koszt 1500 funtów (1500x4.6=6900) do tego należy doliczyć koszt transportu 1500-2000zł i koszt przeróbki jak na passata ok 3500 żł co w końcowym rozrachunku wynosi ok12 500 gdzie w Pl prawie nie możliwe jest kupno takiego auta za nie mniej niż ok 15000-16000 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:37, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Za 12 500 zł to jak już bym musiał to bym kupił Swetra IV TDI i już by było git bez pomocy "garażu pana edka"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek-stg
Kierowca rajdowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zez Starogardu :P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:55, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie porównuj gulfa z passatem bo to całkiem inna bajka no i wątpie że za 12500 gulfa 4 w benzynie dostaniesz a co dopiero w tdi chyba że po gradobiciu i powodzi i z milionowym przebiegiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek-stg dnia Pon 19:56, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:41, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Pasek to mocniejsza wersja swetra ale to i tak jest lumpeks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:10, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ale z grupy VAG nie ma podobno problemu z przekładką wszystko pasuje bez problemu, ale mi oczywiście chodziło o nissana i suprę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:52, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To może żeby było bezpieczniej: kup Supre anglika i swapnij silnik do jakiegoś VAG z kierownicą po właściwej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Huragan
moderator
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:20, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
to moze ja sie wypowiem ,ponieważ doświadczenie mam w tej kwestii.Przekladalem juz wiele różńych aut.Wiec sprawa jest taka ze np w p407 nie trzeba nic ciąc -wykrecasz stare i wkrecasz nowe -w passacie b5 trzeba i tu jest mina bo nawet kielichy sie różnią -oczywiscie nikt tego nie zmienia tylko sie przeklepuje jeden i jest ok .Nie jest też tak ze to kaleczy auto -jak zrobi to dobry blacharz a nie paprak to jest ok ,poza sciana jest mnostwo innych rzeczy ktore trzymaja to auto w kupie .Przy takiej robocie nie można oszczedzac ,oszczędność i tak jest przy zakupie.A widzialem robote po majstrach juz nie raz -masakra i nie dziwie sie ze nikt nie chce przegladu potem angolowi zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar0
kierowca kat B
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skórcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:55, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No czyli dobrze coś mi się o uszy obiło że są samochody przystosowane do obu wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Huragan
moderator
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:08, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar0
kierowca kat B
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skórcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:42, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wracając do Krzysztofa... Faktycznie Supry czy 3000 można dostać za nie duże pieniądze w porównaniu do wersji europejskiej. Sam się zastanawiałem nad taka opcją ale ta przeróbka sportowego auta nie za bardzo mi się uśmiecha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|