Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna www.autostarogard.fora.pl
Automobil Klub Starogard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekładka kierownicy z prawej strony na lewą,
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Tuning mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:22, 14 Gru 2009    Temat postu: Przekładka kierownicy z prawej strony na lewą,

Jak się ogląda ogłoszenia w allegro to widać dużo anglików często są tańsze od wersji europejskiej o kilkadziesiąt %, tak jak supra, GT300 i wiele innych, zastanawiam się jak wygląda przekładka gdzie można to zrobić dobrze i z jakimi średnio kosztami trzeba się liczyć, czy sa auta w których przekładka jest tańsza a czy w innych dużo droższa,
Znalazłem prelude po fajnym tuningu za połowę ceny rynkowej z kierownica po prawej stronie a była dobrze zrobiona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Pon 10:28, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D2
kierowca kat B



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:37, 14 Gru 2009    Temat postu:

Komisja Europejska ostatnio zganiła Polskę za brak możliwości rejestracji anglików także za kilka lat możliwe, że będzie można nimi spokojnie jeździć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:56, 14 Gru 2009    Temat postu:

Jeżeli chodzi o przekładkę to słyszałem, że można to porównać do mocnego strzału w przód samochodu. A następnie naprawę uszkodzenia. A wiadomo, że po mocnym strzale samochód nie będzie nigdy taki jak wcześniej... Chodzi głównie o wnętrze, wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Pon 16:57, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:48, 14 Gru 2009    Temat postu:

W życiu bym nie chciał jeździć sportowym autem które miało przekładkę bo pod czas dynamicznej jazdy ma się mniej czasu na reakcję.Przekładkę robią ludzie którzy mało kiedy są specjalistami w tym co robią i niech coś popieprzą i pod czas jazdy np kierownica przestanie reagować itp :/ Z anglików to można wypruwać silnik,podzespoły,tapicerki,elementy karoserii ale nie tak integralne i ważne sprawy jak kierownica i reszta z tym związana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:56, 14 Gru 2009    Temat postu:

Są ludzie co się tym zajmują. Przekładają i jeżdżą.

Osobiście nigdy bym tego nie zrobił. Cięcie, spawanie, przekładanie. A niech coś nie zadziała tak jak powinno (układ kierowniczy)... Złośliwość rzeczy martwych zawsze może być... Podobno jakieś samochody mają ścianę grodziową przystosowaną do obu rozwiązań, ale to nie wiem czy to prawda...

Samochód po (nazwijmy to) "modyfikacjach" nigdy nie będzie tak wytrzymały na uderzenia jak oryginalnie wyprodukowany samochód. Zapewne wszelkiego rodzaje naprężenia karoserii też ulegną zmianie.

Poczekamy zobaczymy, może doczekamy możliwości rejestracji "anglików".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek-stg
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zez Starogardu :P
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:13, 14 Gru 2009    Temat postu:

Panowie z tego co mi wiadomo nie we wszystkich autach trzeba ciąć ścianę grodziową gdyż jest ona symetryczna (np.Citroen Xsara Picasso) i wystarczy mieć dobrego magika, który ogarnie elegancko elektrykę. W Malborku jest Pan, który ma takie patenty, że nawet nie rozcina i nie łata instalacji po prostu przekłada z prawej na lewą stronę ale zajmuje się wyłącznie autami grupy VAG. A drugą sprawą są części, których jest coraz mniej i koszt przekładki to w zależności od auta wynosi od 2500 do 6000 z tego co się orientuję. Więc często i tak się to opłaca gdyż np VW passat B5 TDI w Uk to koszt 1500 funtów (1500x4.6=6900) do tego należy doliczyć koszt transportu 1500-2000zł i koszt przeróbki jak na passata ok 3500 żł co w końcowym rozrachunku wynosi ok12 500 gdzie w Pl prawie nie możliwe jest kupno takiego auta za nie mniej niż ok 15000-16000 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:37, 14 Gru 2009    Temat postu:

Za 12 500 zł to jak już bym musiał to bym kupił Swetra IV TDI i już by było git bez pomocy "garażu pana edka" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek-stg
Kierowca rajdowy



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zez Starogardu :P
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:55, 14 Gru 2009    Temat postu:

nie porównuj gulfa z passatem bo to całkiem inna bajka no i wątpie że za 12500 gulfa 4 w benzynie dostaniesz a co dopiero w tdi chyba że po gradobiciu i powodzi i z milionowym przebiegiem Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek-stg dnia Pon 19:56, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:41, 14 Gru 2009    Temat postu:

Pasek to mocniejsza wersja swetra ale to i tak jest lumpeks Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:10, 14 Gru 2009    Temat postu:

ale z grupy VAG nie ma podobno problemu z przekładką wszystko pasuje bez problemu, ale mi oczywiście chodziło o nissana i suprę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 14 Gru 2009    Temat postu:

To może żeby było bezpieczniej: kup Supre anglika i swapnij silnik do jakiegoś VAG z kierownicą po właściwej stronie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huragan
moderator



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:20, 14 Gru 2009    Temat postu:

to moze ja sie wypowiem ,ponieważ doświadczenie mam w tej kwestii.Przekladalem juz wiele różńych aut.Wiec sprawa jest taka ze np w p407 nie trzeba nic ciąc -wykrecasz stare i wkrecasz nowe -w passacie b5 trzeba i tu jest mina bo nawet kielichy sie różnią -oczywiscie nikt tego nie zmienia tylko sie przeklepuje jeden i jest ok .Nie jest też tak ze to kaleczy auto -jak zrobi to dobry blacharz a nie paprak to jest ok ,poza sciana jest mnostwo innych rzeczy ktore trzymaja to auto w kupie .Przy takiej robocie nie można oszczedzac ,oszczędność i tak jest przy zakupie.A widzialem robote po majstrach juz nie raz -masakra i nie dziwie sie ze nikt nie chce przegladu potem angolowi zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:55, 15 Gru 2009    Temat postu:

No czyli dobrze coś mi się o uszy obiło że są samochody przystosowane do obu wersji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huragan
moderator



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:08, 15 Gru 2009    Temat postu:

bardzo dobrze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jar0
kierowca kat B



Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skórcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 16 Gru 2009    Temat postu:

Wracając do Krzysztofa... Faktycznie Supry czy 3000 można dostać za nie duże pieniądze w porównaniu do wersji europejskiej. Sam się zastanawiałem nad taka opcją ale ta przeróbka sportowego auta nie za bardzo mi się uśmiecha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin