Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna www.autostarogard.fora.pl
Automobil Klub Starogard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AUDI - rozmowy na temat tej marki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Moto fakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasss2
kierowca skutera



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STAROGARD GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:18, 09 Lut 2010    Temat postu: AUDI - rozmowy na temat tej marki

No wiec jako wielki fan tej marki zakładam temat w którym można pisać o uczuciach to tych samochodówSmile za co je kochacie ślinicie się i wszelkie inne zboczenia ,które wam sie udzielają na widok tej marki:)hehe.Moją historie z tą marką zaczołem od Audi coupe 1982r 1.9 115 KM 5 garnuszków może ktoś kojarzy latała 4 lata temu po stg zółta klinowata:)prawie jak GMC hehe kolejne to coupe b3 czarne na 17" felgach 2,3 136 KM tez 5 garków cudowny warkot motorka no i teraz A3 skromne 4 garnuszki ale za to z suszarkąSmile zapraszam do konwersacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lincoln
kierowca kat B



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiek

PostWysłany: Wto 23:10, 09 Lut 2010    Temat postu:

Jeśli ktoś lubi przepłacać za technike VW to jak najbardziej, ale za te same pieniadze można mieć komfortowego Mercedesa, albo dynamiczne/klasyczne BMW, a to juz przeginka!
Choć nie powiem pierwsza generacja A8 i nowe A5 jako jedyne do mnie przemawiająSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
conpress
kierowca kat A



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stg, PL (czasami Houston, TX)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:29, 10 Lut 2010    Temat postu:

...na pewno Audi należy do zaawansowanych techniczni i solidnie zbudowanych samochodów najczęściej wartych swojej ceny.. (wiem z autopsji - m.in łącznie 3 lata pracy przy autach tej marki - 2 w USA i 1 rok w PL)

ale.. z pewnych powodów towar spod znaku 4 pierścieni jest też przewartościowany (!)- bo rzadko kiedy widziałem 6-10 letnie Audi w bdb stanie... (nie mówiąc już o rocznikach 1994-2000) co wynika z faktu spełnienia wysokiego reżimu technicznego napraw jak i użytych części..

ludzi stać może na Audi - bo uważają że jest warte swej wysokiej ceny, ale kompletnie nie stać ich właścicieli na prawidłowe serwisowanie i dlatego około 3/4 aut tej marki na naszych drogach to jeżdżący już złom..., którego doprowadzenie do bdb stanu technicznego mija się z celem... tyle że nadal opinia o tym wozach tej marki jest silniejsza niż ich faktyczny stan techniczny..

proste modele które pan Kazek i Staszek naprawiali za pomocą klucza 13 i 17 oraz przy pomocy młotka i przecinaka skończyły się na modelu B3/B4 i C4... każde kolejne to już zaawansowana maszyna która wymaga głównie trzech rzeczy... : kasy, pieniędzy i grubego portfela..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasss2
kierowca skutera



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STAROGARD GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:50, 10 Lut 2010    Temat postu:

Lincoln nie wiem o co chodzi z tym przepłacaniem ale mam nadzieje że nie mowisz tu o jakości spasowania i wykonania elementów np wnetrza porównując audi do vw a jezeli chodzi a technike to tez jesteś w grubym błedzie a poza tym teraz technika jest ogólna dla całego vaga ale wiekszosci rzeczy pionierem było audi.
Compres masz niestety rację duzo osób kupuje audi nie myśląc o eksploatacji i pakują zamieniki pokroju topran a pózniej wypisują na róznych forach że audi to szmelc bo zawieszenie głosne i mało komfortowe.Już się dość naczytałem takich rzeczy.Nie wiem czemu mówisz ze towar jest przewartosciowany u mnie w klubie jest naprawde duzo starych modeli audi nawet pokroju v8 które są utrzymane w bdb stanie ale tak jak piszesz wszystko kosztuje i to nie mało tak jest chyba z każda marką jezeli auto ma być zadbane to nie moze być olewane.Biorąc pod uwagę chociazby takie stare audi 80 powiedzcie jakie auto w 1988 roku miało tak nowoczesna linie i takie wykonczenie wewnątrz wtedy w wiekszosci aut panowały skrzypiące plastki wewnatrz może poza mercem i bmw bo one też miały wysoko wykończone wnętrze.Te audice mają teraz po 400 - 500 tyś przebiegu a siedzenia do teraz sie nie przecierają i wszystko wygląda swierzo.Mówię oczywiscie o zadbanych egzemplarzach a nie o autach w których kury nocująSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
conpress
kierowca kat A



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stg, PL (czasami Houston, TX)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:27, 10 Lut 2010    Temat postu:

marasss2 napisał:
...nie wiem czemu mówisz ze towar jest przewartosciowany u mnie w klubie jest naprawde duzo starych modeli audi nawet pokroju v8 które są utrzymane w bdb stanie


..jak piszę że 3/4 jest w kiepskim stanie to jakoś nie widzę odzwierciedlenia tego w cenach aut sprzedawanych... tylko wszystkie ceny mają podobne.. (czytaj-za wysokie) wniosek taki 3/4 aut na rynku jest przewartościowane (przepłacone będą jak ktoś za to zapłaci... no bo to znowu przecież Audi Wink )

marasss2 napisał:
..Biorąc pod uwagę chociazby takie stare audi 80 powiedzcie jakie auto w 1988 roku miało tak nowoczesna linie i takie wykonczenie wewnątrz wtedy w wiekszosci aut panowały skrzypiące plastki wewnatrz może poza mercem i bmw bo one też miały wysoko wykończone wnętrze..


.. mi linia B3/B4 jakoś nigdy się nie podobała.. - ale o gustach się nie dyskutuje..

plastiki może i były nieźle spasowane, ale co mnie zawsze najbardziej denerwował sposób mocowania foteli z przodu w B3/B4 (jak w golfie I) który wyrabiał się po kilkunastu przesunięciach fotela i mieliśmy kołyske.. gdzie po zmianie plastikowych ślizgów następowała poprawa i.. ich ponowne szybkie zużycie..

jak dla mnie - japończyki z lat 80 miały o wiele bogatsze wyposażenie wnętrz, lepsze plastki.. tyle że nie miały ocynku jak audi ...i jak wiemy deska z miękkich plastików jak i ładna welurowa wykładzina sztywnosci nadwozia nie poprawią..

co do BMW z lat osiemdziesiatych... to tez jakoś specjalnie super solidnych wnętrz nie miały, dopiero w modelu E32, E34 zaczęli robić to trochę lepiej..

marasss2 napisał:
..Te audice mają teraz po 400 - 500 tyś przebiegu


przebiegu to i maja pewno 2 razy więcej..


marasss2 napisał:

Compres


proszę.. nie nazywaj mnie okładem/opatrunkiem.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lincoln
kierowca kat B



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiek

PostWysłany: Śro 20:34, 10 Lut 2010    Temat postu:

Ale czego nie rozumiesz z przepłacaniem? Poszperaj po cennikach Skody, Seata i VW, bo technika prawie ta sama

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tuptus
kierowca kat B



Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:52, 10 Lut 2010    Temat postu:

jak dla mnie Audi to takie Volkswageny w wersji premium: A3 - Golf, A4 - Passat, Q7 - Touareg. Mialem okazje tylko jezdzic A4. szczerze, to taki mniejszy Passat w innym opakowaniu. reszta ta sama. wyposażenie tylko bogatsze, poza tym to zwyczajna technika VW
conpress napisał:
plastiki może i były nieźle spasowane, ale co mnie zawsze najbardziej denerwował sposób mocowania foteli z przodu w B3/B4 (jak w golfie I) który wyrabiał się po kilkunastu przesunięciach fotela i mieliśmy kołyske.. gdzie po zmianie plastikowych ślizgów następowała poprawa i.. ich ponowne szybkie zużycie..

ale jako marka premium chociaz to powinni poprawic, bo w mlodszych modelach to tez jest spotykane (i wQurwiające)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Huragan
moderator



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:22, 10 Lut 2010    Temat postu:

dla mnie audi to auto dla bogatych-jednakze audi to nie to samo co vw -VW przy audi wyglada jak biedny kuzyn z afryki.Audi to inna półka mimo wszystko nie mam zamiaru tym jezdzic -nie stac mnie na naprawy ,ktore sa dosc kosztowne.Nie mowie tu o najtanszyc podrobach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasss2
kierowca skutera



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STAROGARD GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:16, 10 Lut 2010    Temat postu:

Widzę że jestem sam na forum z fanów audi:) to może skomentujecie to iprzyrównacie te osiągniecia do swoich faworyzowanych marek:)
seryjnie produkowany 5-cylindrowy silnik, po raz pierwszy zastosowany w Audi 100 5E (Typ43) w roku 1977
pierwszy na świecie 5-cylindrowy silnik wysokoprężny, Audi 100 5D (Typ43), rok 1978
stały napęd na cztery koła w seryjnie produkowanym aucie osobowym Audi 80 Quattro (1980)
seryjnie produkowany 5-cylindrowy silnik, po raz pierwszy zastosowany w Audi 100 5E (Typ43) w roku 1977
pierwszy na świecie 5-cylindrowy silnik wysokoprężny, Audi 100 5D (Typ43), rok 1978
stały napęd na cztery koła w seryjnie produkowanym aucie osobowym Audi 80 Quattro (1980)
Audi 100 (Typ 44) – 1983 auto o najmniejszym wówczas współczynniku oporu powietrza Cx wynoszącym 0,3
całkowicie ocynkowana karoseria (Audi 80 od 1985).
koniec lat 80. – silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim (Audi 100 2.5 TDI) zastosowany w produkcji wielkoseryjnej samochodów osobowych.
Audi V8 1988, pierwsza luksusowa limuzyna ze stałym napędem na 4 koła
Audi A8 z roku 1994 – pierwsza luksusowa limuzyna z karoserią wykonaną z aluminium ASF (Audi Space Frame).
Audi A2 pierwsze małe auto z nadwoziem wykonanym w całości z aluminium
Audi A2 1.2TDI auto spalające średnio 3l/100 km oleju napędowego
Silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim FSI
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG
Znakomity System Audio klasy high-end Duńskiej firmy Bang & Olufsen w najwyższym poziomie Audio dostępnym w modelach Audi (Pierwszy model było to flagowy Audi ACool który współpracuje z innowacyjną firmą High-End Bang & Olufsen Z rewelacyjnym nagłośnieniem z nowinkami takimi jak Processing platform (DSP), czy wysuwające się głośniki wysokotonowe Acoustic Lens Technology
silnik podwójnie widlasty W12 o pojemności 6 litrów i mocy 420 KM (Audi A8 od 2001 do 2002)
5 zaworów na cylinder w silnikach długoskokowych
Silnik widlasty diesla 6.0 V12 zaprezentowany po raz pierwszy w audi Q7 (1000 Nm i 500 KM)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:32, 10 Lut 2010    Temat postu:

Jeśli napisałeś to z pamięci to szacun Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasss2
kierowca skutera



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STAROGARD GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:41, 10 Lut 2010    Temat postu:

Posiłkowałem sie trochę moją tajną broniąSmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
conpress
kierowca kat A



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stg, PL (czasami Houston, TX)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 2:17, 11 Lut 2010    Temat postu:

marasss2 napisał:

..seryjnie produkowany 5-cylindrowy silnik, po raz pierwszy zastosowany w Audi 100 5E (Typ43) w roku 1977
pierwszy na świecie 5-cylindrowy silnik wysokoprężny, Audi 100 5D (Typ43), rok 1978..


..bzdury.., o ile pamięć mnie nie zawodzi to pierwsze 5 garów było w Mercedesie – typ silnika OM617.912 - diesel... produkowany od 1974roku! - jak najbardziej seryjnie!! (pojemnosć 3005ccm z mocami od 59kW..)


marasss2 napisał:

..stały napęd na cztery koła w seryjnie produkowanym aucie osobowym Audi 80 Quattro (1980)..


jak dla mnie pierwsze seryjne 4x4 w osobówce to Jensen FF – w dodatku 14 lat przed Audi!!
(sporne może być tu najwyżej pojecie seryjności albo raczej masowości – Audi do Jensena..)
dodatkowo (mimo, że nie jestem fanem brytyjskiej motoryzacji) Jensen FF posiadał silnik Chryslera 6.3 litra V8, automatyczną skrzynie, szperę w mechanizmie różnicowym międzyosiowym, seryjny układ ABS (12 lat przed Mercedesem) i tylną szybę a'la Porsche 924.. Smile , które de facto Porsche testowało na tym samochodzie (!)


marasss2 napisał:

Audi 100 (Typ 44) – 1983 auto o najmniejszym wówczas współczynniku oporu powietrza Cx wynoszącym 0,3..


każde co nowsze auto ma coraz niższy opór powietrza.. ale Audi chwaliło się i nadal chwali swoim Cx=0.3 w modelu 100 z 1983 roku, ale.. 14 lipca 1983 roku zaprezentowano w Polsce prototyp FSM Beskid o współczynniku Cx = 0,29, jednym z moich ulubionych dziwnych aut był Citroen GSX z Cx = 0,318 z roku 1975, a dużo osób zapomniało że już w roku 1935 powstała Tatra T77 która osiągnęła współczynnik Cx na poziomie 0,212 a w roku 1948 Tucker Torpedo osiągnął wynik Cx = 0,28!
..obecne bolidy F1 to poziom Cx=0.7 do 1.1 Smile; ale.. sam wskaźnik "Cx" nic nam nie daje. Ważna jest powierzchnia czołowa pojazdu "A". Mnożąc te dwie wartości otrzymamy dopiero wartość która odzwierciedla to, jaki opór stawia pojazd ( Cx*A)!!


marasss2 napisał:

całkowicie ocynkowana karoseria (Audi 80 od 1985)...


..tak, to jest naprawdę jedyny z tej przedstawionej listy i ogromny plus dla Audi… z niezamierzonym efektem marketingowym Smile, dzięki temu wynalazkowi, masy ludowe m.in. Polskich miasteczek i wsi, za niewielkie pieniądze mogą poruszać się 20-25 letnim samochodem segmentu premium Razz


marasss2 napisał:

koniec lat 80. – silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim (Audi 100 2.5 TDI) zastosowany w produkcji wielkoseryjnej samochodów osobowych...


hmm pierwszy wtrysk bezpośredni oleju napędowego w seryjnym samochodzie osobowym to wytwór nikogo innego jak FIATA (!)w modelu Croma od roku 1988 (1900 Turbo Di o mocy 90KM), bezapelacyjnie i bez dwóch zdań..
pomijam tu samochody ciężarowe Smile; gdzie precyzja wykonania takiego wtrysku nie musi być tak wysoka jak w autach osobowych ; a pionierem tego rozwiązania była firma BOSCH stosująca bezpośredni wtrysk od roku 1927..


marasss2 napisał:

Audi V8 1988, pierwsza luksusowa limuzyna ze stałym napędem na 4 koła..


jak dla mnie V8 było fajne.. bo jest to do kupienia tania V8 za psie pieniądze.. w dodatku 4x4 .. ale nazywanie go "pierwszą luksusową limuzyną"; to lekka przesada bo to nic innego jak zmodyfikowane Audi 100/200/5000 czyli model C3 typ44 - jak już się kolego posiłkujemy wikipedią - to dodajmy, że "Ośmiocylindrowy silnik o pojemności 3.6 L zasadniczo był dwoma czterocylindrowymi silnikami, które zostały połączone na wale korbowym, by uzyskać silnik V8. W tym celu użyto szesnastozaworowych silników z VW Golfa GTI o pojemności 1.8 L" (sic!)
O jakości mechanicznej tego luksusowego (wg Audi i ich wyznawców)wynalazku można pisać książki, pytanie tylko po co?
z ciekawostek to fakt że przekładałem już panel Klimy z gamy Audi C3 typ 44 do Cadillaca de'Villa rocznik 84 (..ale nie ze względu na pomysłowość Audi, ale tego drugiego, od którego to właśnie Audi wzięło zapożyczenia konstrukcyjne do swych "luksusowych modeli")

Dla ścisłości pierwsze prawdziwe luksusowe Audi to A8 z 94 roku i to od tego czasu mówimy o segmencie F z napędem 4x4.. Dalej - kto chciałby kupić taki luksusowy samochód z silnikiem V8 z napędem na przód, gdzie rozkład masy wynosił 60:40 do 65:35 w lepszych wersjach silnikowych? napęd 4x4 wynikał z prostej przyczyny słabego prowadzenia się tego samochodu w porównaniu do innych aut segmentu F, w których dominował i dominuje napęd na tył..


marasss2 napisał:

Audi A8 z roku 1994 pierwsza luksusowa limuzyna z karoserią wykonaną z aluminium ASF (Audi Space Frame)...

..sytuacja analogiczna jak z nadwoziem ocynkowanym...

pierwsze A8 (D2) już można kupić za grosze ze względu na nieopłacalność mechanicznych napraw tego super trwałego ..nadwozia..
ja sam czekam na lekką obniżkę cen A8 (D3) bo uważam je za ładniejsze od analogicznego np. E65/E66 Wink


marasss2 napisał:

Audi A2 pierwsze małe auto z nadwoziem wykonanym w całości z aluminium..


..tak drogie w produkcji że kosztowało tyle co auta o dwa segmenty wyższe.. Audi zaprzestało produkcję ze względu na fiasko finansowe projektu.. najzwyczajniej nie sztuką jest zbudować coś wyjątkowego (to potrafi wielu producentów), sztuką jest dopasować ten produkt do odpowiedniej grupy klientów..


marasss2 napisał:

Audi A2 1.2TDI auto spalające średnio 3l/100 km oleju napędowego..


nie chce mi się czegokolwiek pisać – bo tu jestem nieobiektywny – NIENAWIDZĘ tego silnika… a konkretnie jego ohydnego dźwięku którego będą słuchać miłośnicy grupy VASS jak któreś z nich zostanie zesłane do piekieł… to coś jak słuchanie dźwięku Ursusa C-330.. znam parę osób które jeździło Lupo 3L i Audi A2 1.2 TDI.. i żadnej z tych osób spalanie w trasie nie wyniosło poniżej 3,5-4 litrów o mieście nie wspominając..


marasss2 napisał:

Silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim FSI..


..no i? wiele marek ma lub miało wtrysk bezpośredni.. jako pierwsze prace zakończyło Mitsubishi z silnikiem GDI w roku 1995.. do dziś tak naprawdę ciężko znaleźć znaczące zalety tego rozwiązania, za to ma bardzo podobne wady jak dieslowskie jednostki z CR II i III generacji.. żeby nie było że znowu coś mam.. dodam że za silnik 2.0 TFSI grupy VASS otrzymał International Engine of the Year Award 2008 Razz..
generalnie życzę każdemu powodzenia w eksploatacji jakiegokolwiek silnika z benzynowym wtryskiem bezpośrednim..

marasss2 napisał:

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG..


..DSG zastosowana po raz pierwszy w VW Golfie IV R32 w 2003 roku (piszemy o VW czy Audi bo się pogubiłem?).. potem zastosowana w spłaszczonym Golfie z czerwonymi wskaźnikami i innymi znaczkami znanym czasem jako Audi TT..
sama idea tegu typu przekładni znana ze sportów motorowych od ponad ćwierć wieku..


marasss2 napisał:

Znakomity System Audio klasy high-end Duńskiej firmy Bang & Olufsen w najwyższym poziomie Audio dostępnym w modelach Audi (Pierwszy model było to flagowy Audi ACool który współpracuje z innowacyjną firmą High-End Bang & Olufsen Z rewelacyjnym nagłośnieniem z nowinkami takimi jak Processing platform (DSP), czy wysuwające się głośniki wysokotonowe Acoustic Lens Technology..


…a mój znajomy ma głośniki Audio Physic KRONOS, a jego kumpel: Peak Consult EMPRESS SIGNATURE… który z nich jest lepszy?? BMW ma gówniane menu w systemie iDrive, a Cadillac od x-lat night vision rodem z US Army… co do Cadillaca – uważam jego seryjne nagłośnienia jako naprawdę jedne z lepszych.. życzę każdemu, żeby miał kiedyś okazję wsiąść do takiego modelu np. Seville dajmy na to z 1997 i posłuchać… gwarantuję.. długo takiego grania jeszcze w seryjnych autach seryjnie montowanych nie będzie…


marasss2 napisał:

silnik podwójnie widlasty W12 o pojemności 6 litrów i mocy 420 KM (Audi A8 od 2001 do 2002)..


no i?? silniki gwieździste, rzędowe, widlaste, bokser, etc.. w liczbie 6-ciu, 8-miu , 10-ciu, 12-tu, 16-tu, 18-tu, 24-ech … znane są od dawna.. całe książki się oni pisze.. W12 budowano już we Włoszech w latach osiemdziesiątych, a W18 w sześćdziesiątych dla Formuły jeden…. Prezes Piech „trzasnął sobie wiele pomników”, które tylko grupę VASS zdołowały finansowo.. bo W12 okazało się kolejną finansowa wpadką podobnie jak wspomniane powyżej A2..

marasss2 napisał:

5 zaworów na cylinder w silnikach długoskokowych..


5 zaworów na cyl. to nic innego jak 5, a nie 4 dziury w głowicy na każdy cylinder, czyli np. 20 w rzędowej czwórce a nie np. 16... Znaczy to tyle, że zmniejsza się powierzchnia pracująca głowicy, czyli mniejsza odporność na wysokie ciśnienia. Co dalej? Zmniejszona żywotność głowicy, bo jakoś dziwnie częściej pękają te 20 zaworowe. Audi zapomniało ulepszyć materiałowo to coś i takie są efekty. Więc te silniki 1.8, a szczególnie z turbo to lekka porażka.. Przegrzanie silnika – proszę bardzo – mamy murowane pęknięcie. Kolejny powód? ..na bazie tego silnika zrobili "spece" 2.0 turbo do Fabii WRC. Jak zwiększyli pojemność? Rozwiercili, czyli powiększyli średnicę. Wniosek - w praktyce to jedno z gorszych silników, bo najmniej wytrzymałe… Nie na darmo samo Audi kiedyś stwierdziło że różnicy między 4 a 5 zaworami na cylinder nie widzą..


marasss2 napisał:

Silnik widlasty diesla 6.0 V12 zaprezentowany po raz pierwszy w audi Q7 (1000 Nm i 500 KM)..


..patrz co pisałem o odp dot. widlastego W12 o pojemności 6 litrów i mocy 420 KM… Pomnik i tyle z całego seryjnego zastosowania
_________________________


Na zakończenie długiego wywodu dodam, że powyższe słabiutkie argumenty są stosowane przez wszystkich Audi maniaków zawsze i wszędzie.. doszło nawet do tego że cała ta lista którą przedstawił nam marasss2 znajduje się na wikipedii - która to z założenia ma być obiektywna - a jak widzimy jest napisana przez jakiegoś Audi-Fana, gdzie nasz kolega zastosował ją jako poparcie wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiejnocy.. poprzez funkcję Ctrl+C --> Ctrl+V..

lubię obiektywne argumenty i głęboko techniczne rozmowy.. sam trochę jednak trochę momentami zbywam też subiektywnie niektóre argumenty, bo uważam że zagorzali zwolennicy grupy VASS w PL trochę przeginają z naciąganiem faktów w pogoni za uwielbieniem do "ludowego wagena"...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marasss2
kierowca skutera



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STAROGARD GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:43, 11 Lut 2010    Temat postu:

No gratulacje jesli to twoja wiedza sporo sie dowiedziałem na temat audi a dokładnie niektórych danych.To co pisałem nie było z wiki tylko z stronki klubowej audi o jensenie przyznam sie ze nigdy nie slyszalem i faktycznie mało ich powstało i to pewnie jest powodem tego ze pierwsze cztery łapy oficjalnie wprowadziło audi tak czy siak dzieki za rozwianie niektorych jak sie okazało mitow co nie zmienia faktu ze bede szukał w necie i próbował obalić niektore teorie:):)mimo wszystko i tak wolę audi niż inne marki choć nie powiem że gardze innymi autami zawsze podobały mi sie japonczyki a zwłaszcza ich silniki takie marzenie o suprze itd tak czy siak szacun conpress dla ciebie za to co napisałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maxcivic
kierowca kat A



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sucumin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:40, 11 Lut 2010    Temat postu:

i tak H wymiata:) pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bushido
moderator



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: we mnie tyle sexu?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:39, 12 Lut 2010    Temat postu:

maxcivic napisał:
i tak H wymiata:) pozdrawiam


I to wszystko co powiemy w temacie Audi, czaiszzzz zioooom Laughing Laughing

No i za te nasze dwa posty, zginęły dwa kotki Sad ... Ale za to zginęły za chwałę Japonii a harakiri jest chwalebne więc wszystko jest ok Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.autostarogard.fora.pl Strona Główna -> Moto fakty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin