|
www.autostarogard.fora.pl Automobil Klub Starogard
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:09, 21 Gru 2009 Temat postu: Plusy benzynowców nad ropniakami |
|
|
Plusy benzyny nad frytkownicami:
1.W zimie szybciej odpalisz benzynę i nie wydziela się parafina w baku tak jak w przypadku diesla
2.Benzynowiec nie musi mieć turbo by szybko jeździć a diesel musi
3.Naprawy w silnikach benzynowych są znacznie tańsze w porównaniu do napraw w dieslach
4.Diesel nigdy nie będzie miał tak ładnie brzmiącego wydechu jak benzyna bo ma znacznie mniejsze ciśnienie spalin wylotowych
5.W silniki benzynowym można dokonać więcej modyfikacji "niskim kosztem" niż w silniku diesla
6.Dźwięk samego silnika np V8 benzyna jest niczym symfonia w porównaniu do klekocącej frytkownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:47, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
pkt. 5 w dieslach z tubo łatwo można podnieść moc chipem
ale benzyniaki szczególnie zima szybciej osiągają temperaturę pracy i leci cieplutkie powietrze z nawiewów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Pon 14:49, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek-stg
Kierowca rajdowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zez Starogardu :P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:21, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
benzyna zimą zapali diesel nie koniecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Huragan
moderator
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:30, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
punkt 5 to chyba tylko Hondy sie tyczy-bo wszystkie inne auta benzynowe to ogromne koszta modów.W dieslu po chipie mozna spoko 50% mocy podniesc za no powiedzmy 1600 pln w dobrej firmie a w benzynie to sobie mozesz kompresor kupic i powiesic na sciane bo nie starczy nawet na rury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek-stg
Kierowca rajdowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zez Starogardu :P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:33, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Huraganem jak dokładać kompresor i resztę gratów to lepiej i taniej poszukać dawcę z konkretnym sercem i zrobić swap
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar0
kierowca kat B
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skórcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:15, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Plus benzyny nad dieslem?? hm ..
Zakres obrotów
Tam gdzie diesel się kończy, tam w benzynie dopiero zaczyna się zabawa
Fajnie benzyniaczkiem po bujać się w granicach czerwonego pola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:35, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Co do punktu 5 chodziło mi o to że w Hondzie wystarczy wywalić katalizator i wstawić tam rurkę co wychodzi jakieś 20zł i już mamy około 7 koni więcej.Robimy wydech przelotowy na tłumiku a la WM i już kolejne 10km spokojnie dochodzi a jak na 2,25 calowej rurce to nawet i z 13 km.No i proszę już za około 400zł mamy 20 koni nie ingerując w sprawność silnika i nie musimy być nawet szpecami do tego by kazać komuś dorobić wydech o większej średnicy z innym tłumikiem na końcu.Planowanie głowicy też nie jest wielkim wydatkiem a to też pomaga.Nie jestem szpecem ale dla mnie to jest tani i łatwy tuning.Oczywiście nie powinno się porównywać silników turbo z silnikiem bez turbo bo możemy porównać np Nissana 200SX 1.8 turbo z jakimś autem diesla z turbo i już nam się zawody kończą nim się zaczęły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EDI
kierowca kat B
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:03, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
zamiast kata rurkę i mamy 7 koni więcej fajnie by było dobrze będzie jak 10 koni wyjdzie zaczynając od kolektora wydechowego 4-2-1 potem przelot np 2,25 cala oczywiście na tłumiku przelotowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:43, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Widać że nie wiesz jakie cuda potrafi zdziałać dobry wydech np w CRX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D2
kierowca kat B
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:31, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
z tym, że w większości aut zmieniając wydech lub dolot można więcej napsuć niż pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
moderator
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: we mnie tyle sexu? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:36, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W większości aut to się zgodzę bo tam inżynierowie bardzo dokładnie robili wydechy ale niestety w KAŻDEJ starszej szybkiej Hondzie wydech jest do poprawek.Podstawa to wywalenie kata i cały wydech przelotowy.Potem jeszcze dochodzi kolektor 4-2-1 i wtedy można mówić że potencjał jest wykorzystany, bo niestety fabryka dała ciała a my pasjonaci musimy to poprawiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EDI
kierowca kat B
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:05, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Bushido napisał: | Widać że nie wiesz jakie cuda potrafi zdziałać dobry wydech np w CRX |
zgadzam się to musiał by być jakiś cud.. 20km z samego wydechu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Huragan
moderator
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:23, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no tak i ze stożka 10KM to juz daje razem 30KM -A tak na poważnie to wiemy ze chodzi tu nie tylko o honde ,moim zdaniem w wiekszosci seryjnych aut mozna poprawic wydech w celu zwiekszenia mocy -nie koniecznie o 20KM .Wydech to powazna sprawa i na tym trzeba sie znac-bynajmniej w benzyniaku.wollnossaku.Kiedys w jednym z warsztztów wycinali mi kat zamiast niego wstawil mi kawalek rury od tdi (byla cieńsza ) jak mu mowie ze nie moze byc ciensza niz seria a on jak 1,9tdi na tym chodzi to sierra 2,0 ben tez pojdzie -po wyjezdzie od niego pojechalem do fachowca i naprawilem co tamten spier...ł. Nigdy więcej nie pojechałem do tego warsztatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar0
kierowca kat B
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skórcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:30, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
D2 napisał: | z tym, że w większości aut zmieniając wydech lub dolot można więcej napsuć niż pomóc |
Ja się z tym zgadzam Jak zmieniać wydech to warto by mieć na to poparcie jakimiś wynikami z hamowni czy zmiana wydech na taki czy taki daje rezultat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eurochip
maniak resoraków
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard / Londyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:18, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Huragan napisał: | punkt 5 to chyba tylko Hondy sie tyczy-bo wszystkie inne auta benzynowe to ogromne koszta modów.W dieslu po chipie mozna spoko 50% mocy podniesc za no powiedzmy 1600 pln w dobrej firmie a w benzynie to sobie mozesz kompresor kupic i powiesic na sciane bo nie starczy nawet na rury |
Ale dlaczego porownujesz Turbo Diesla do wolnossaka benzyny?? Jezeli porownamy Turbo Diesla do Turbo Benzyny to sprawa podnoszenia mocy jest podobna. :>
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|